Hoe werkt de werkgeversportal?

De werkgeversportal is bedoeld om het voor werkgevers mogelijk te maken om digitaal wijzigingen door te geven die voor het uitvoeren van de pensioenregeling van belang zijn. Het is via de werkgeversportal ook mogelijk om te zien welke werknemers er aangemeld staan en met welke gegevens.

Wat kunt u in de werkgeversportal?

  • Gegevens inzien
    Het inzien van gegevens van de werkgever en de daaraan gekoppelde deelnemers.
  • Gegevens wijzigen
    Het is mogelijk om gegevens van werkgever/deelnemers te wijzigen. De via het werkgeversportal doorgegeven wijzigingen worden na controle in het pensioensysteem verwerkt. Na controle van de gegevens door de administratie zullen de doorgevoerde wijzigingen in de werkgeversportal zichtbaar zijn.
  • Overzichten
    Het maken van overzichten van werkgever/deelnemers.

Inloggen

U kunt inloggen bij de werkgeversportal op elke pagina in het werkgeversgedeelte van de website van het Pensioenfonds Dranken via de oranje knop in het menu.

Om toegang te krijgen tot de werkgeversportal moet u inloggen. Als u nog geen inloggegevens heeft, kunt u deze aanvragen via het contactformulier. Daarbij zijn de volgende gegevens noodzakelijk:

  • Bedrijfsnaam
  • Contactpersoon
  • E-mail adres